Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, "Ar-Ge tasarım merkezleri ile teknoparklarda çalışan personel, Sayın Cumhurbaşkanımızın kararıyla 2022 sonuna kadar yüzde 50 uzaktan çalışmaya devam edebilecek" dedi. Varank, daha sonra şu bilgileri verdi: 

ABD'den Türkiye'ye 98.yıl mesajı
ABD'den Türkiye'ye 98.yıl mesajı
İçeriği Görüntüle

"Uzaktan çalıştıkları süreler, teşvik ve muafiyetler kapsamında değerlendirilecek. Bu düzenlemenin tüm sektöre hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum."